måndag 14 januari 2013

...måndagskvällarna är bokade....

..framöver. Jag kommer tyvärr ha fullt upp..med musik och kärlek och en massa dramatik...för nu har den äntligen kommit hit, serien som hela USA, suttit som klistrade  framför under hösten....jag förstår varför..

Serien verkar det här första avsnittet ha allt... och den röda tråden genom allt är musik, och bra musik..klart serien går bra säger jag.... 
För det är något vi verkligen gillar vi människor, så är det kärlek och musik, musik och kärlek. Och skall man göra en riktigt bra serie, släng in en massa skönsjungande kärlekstörstande musiker, lite snygga med för all del. Och så har ni mig trogen..Ser med spänning fram emot nästa avsnitt som jag hoppas blir ännu bättre.. Dagens avsnitts höjdpunkt var när den söta och fram tills nu helt okända servitrisen går upp på scenen tillsammans med skönsjungade, ung, snygg man...Så följ länken nedan och lyssna och njut! 
Nashville sänds på kanal 3 måndagar klockan 20.00


Clare Bowen and Sam Palladio sjunger If I Didn't Know Better of ABC's Nashville, så underbart framförd. 
Även originalet är fantastiskt, av otroligt talangfulla Civil wars.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen med dina idéer, tankar och åsikter och annat..