torsdag 10 januari 2013

.... Gå på zoo...

... gå på zoo ... gå på zoo.. ..Jag har aldrig varig speciellt svag för djurtryck men dessa kan inte ens jag motstå...kanske för att både Giraffen och Zebran är så väldigt trevliga och fredliga djur..Den här fina kollektionen kommer från HM:s nya vår kollektion..och kan bara konstatera att de gör det igen....skapar vackra ting som är så svåra att vara utan. Och skall du köpa så skynda dig redan efter ett par veckor så börjar godsakerna ta slut i webbshopen....inte för att de behöver någon marknadsföringshjälp direkt...Och kanske kan du ta en tur till Zoo, ta ett par fina bilder och trycka upp på tyg själv..förmodligen mycket kostsammare....men hur du än väljer så gynnar det ju alla fall ingen fattig ....

...Jag skall inte köpa...jag skall inte köpa...jag skall inte ....Jag får väl ta och sy nåt själv istället... en kudde eller nåt....när jag tänker efter så har jag nog någon påbörjad tygbit jag kan fortsätta sy på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen med dina idéer, tankar och åsikter och annat..