fredag 2 december 2011

...valfrihet..

..här har jag laddat ner ett foto och kan prova de olika bågarna virtuellt....Björn Borg bågarna eller...
...är kul och kan också vara svårt...men nu vill jag slå ett slag för att nätshoppa glasögon så att man skall se allt lite klarare...massor med billiga glasögon..och just nu en kampanj köp 2 betala för en och massor med snygga märkesbågar..men vad svårt det är att välja. Nu är det inte så att jag längre kan välja bort glasögon för ojj vad jag har börjat se dåligt.och skall jag se att sy överhuvudtaget, eller trä tråden genom nålen så är det bara att inse, Jag har fått dålig syn pga ålder...Men utbudet på läsglasögon nära mig är inte stort..så nu skall jag beställa två par på en gång..och kanske tre..
Och snart så ser allt ännu bättre ut här på bloggen med kanske, otroligt flinkt sydda snygga saker kommer jag att kunna göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen med dina idéer, tankar och åsikter och annat..